Może kampanie proszku do prania powstają przez miesiąc, ale nam zajęło to półtora roku i pewnie jeszcze potrwa 🙂
XII 2015 – pierwsza prezentacja dla sędziów rodzinnych i kuratorów w Gdańsku na temat warsztatów edukacyjnych dla rodziców w konflikcie okołorozwodowym
III-X 2016 – absolutnie nieudane rekrutacje na warsztaty rozwodowe dla rodziców i warsztaty wspierające dla dzieci
XI 2016 – wniosek z pomysłem na Kampanię w konkursie grantowym w UM Gdańsk (jest pierwsza dotacja na cztery! grupy warsztatów dla rodziców w rozwodzie
XII 2016 – dużo wsparcia od Ani Jędrzejewskiej – fundraiserki, ale bardziej mentora i przyjaciela:)
III-V2017 – Jacek Pawlak i Grażyna Skarżyńska z Collegium Civitas w Warszawie razem z grupą studentów tworzą zarysy strategii medialnych oraz cztery scenariusze spotu reklamowego – jak? musicie zrobić z nami wywiad, żeby poznać tę historię
VI 2017 – ze scenariuszem łatwiej przekonać nam Gdyńską Szkołę Filmową do produkcji spotu
V-VI 2017 – pierwsza grupa rodziców odbywa warsztaty „Dziecko w rozwodzie”. Było Was ośmioro!!!
IV-VI 2017 – temat kampanii (niezwykle ważny) oraz determinacja i urok załogi Pelikana powodują, że kolejne osoby i instytucje dołączają do nas Są to!:
VIII 2017 – promesa prezentacji spotu w TVP – udzielona przez Komisję ds. Kampanii Społecznych
IX 2017 – początek września – casting na dziewczynkę – pozdrawiamy Aurelkę:)
koniec września – dzień zdjęciowy do spotu – dziękujemy całej ekipie z Gdyńskiej Filmówki – przyglądać się Waszej pracy – duże wrażenie, Sławomir Pultyn, Andrzej Tomczak, Ania Rezulak!
IX-X 2017 – montaż i produkcja spotu
– dwie kolejne grupy rodziców na warsztatach – 22 osoby
– Dziekan Wydziału Psychologii zgodził się użyczyć nam aulę na konferencję
X-XI 2017 – plakaty w Gdańsku (graficznie wsparła nas świetnie Emilia Miklikowska)
XI 2017 – 16 listopada 2017 – konferencja podsumowująca kampanię i będąca zaproszeniem do dalszych działań