Może kampanie proszku do prania powstają przez miesiąc, ale nam zajęło to półtora roku i pewnie jeszcze potrwa 🙂

XII 2015 – pierwsza prezentacja dla sędziów rodzinnych i kuratorów w Gdańsku na temat warsztatów edukacyjnych dla rodziców w konflikcie okołorozwodowym

III-X 2016 – absolutnie nieudane rekrutacje na warsztaty rozwodowe dla rodziców i warsztaty wspierające dla dzieci

XI 2016 – wniosek z pomysłem na Kampanię w konkursie grantowym w UM Gdańsk (jest pierwsza dotacja na cztery! grupy warsztatów dla rodziców w rozwodzie

XII 2016 – dużo wsparcia od Ani Jędrzejewskiej – fundraiserki, ale bardziej mentora i przyjaciela:)

III-V2017 – Jacek Pawlak i Grażyna Skarżyńska z Collegium Civitas w Warszawie razem z grupą studentów tworzą zarysy strategii medialnych oraz cztery scenariusze spotu reklamowego – jak? musicie zrobić z nami wywiad, żeby poznać tę historię

VI 2017 – ze scenariuszem łatwiej przekonać nam Gdyńską Szkołę Filmową do produkcji spotu

V-VI 2017 – pierwsza grupa rodziców odbywa warsztaty „Dziecko w rozwodzie”. Było Was ośmioro!!!

IV-VI 2017 – temat kampanii (niezwykle ważny) oraz determinacja i urok załogi Pelikana powodują, że kolejne osoby i instytucje dołączają do nas Są to!:

  • Paweł Adamowicz – Prezydent Gdańska, honorowy patronat i pomoc organizacyjna i finansowa (Grzegorz Szczuka i Monika Stachurska z UM – bardzo dziękujemy)
  • Adam Bodnar – Rzecznik Praw Obywatelskich – honorowy patronat i dobre słowo
  • Magdalena Błażek i Ola Lewandowska-Walter – kwiat wydziału Psychologii UG naukowo zgłębiający tematykę rozwodów
  • Marek Karczmarzyk – adwokat, który stara się być rzecznikiem dziecka w rozwodzie
  • Maciej Tański – z Centrum Mediacji Partners z Warszawy, autor poradnika „Dziecko w rozwodzie”, który uaktualnił i wydaliśmy go na nowo w ramach kampanii
  • Tomek Zieliński – doświadczony marketer i dobry człowiek, pomaga ogarnąć kampanię od strony marketingowo, reklamowo-produkcyjno-terminowej  (w tej samej kategorii: Zuza Horeczy z Mr Bloom, dziękujemy za stos dobrych rad)

VIII 2017 – promesa prezentacji spotu w TVP – udzielona przez Komisję ds. Kampanii Społecznych
IX 2017 – początek września – casting na dziewczynkę – pozdrawiamy Aurelkę:)
koniec września – dzień zdjęciowy do spotu – dziękujemy całej ekipie z Gdyńskiej Filmówki – przyglądać się Waszej pracy – duże wrażenie, Sławomir Pultyn, Andrzej Tomczak, Ania Rezulak!
IX-X 2017 – montaż i produkcja spotu
– dwie kolejne grupy rodziców na warsztatach – 22 osoby
– Dziekan Wydziału Psychologii zgodził się użyczyć nam aulę na konferencję

X-XI 2017 – plakaty w Gdańsku  (graficznie wsparła nas świetnie Emilia Miklikowska)

  • spot w telewizji
  • strona w internecie (Dariusz Andryskowski dziękujemy za megaprofesjonalizm i dużo życzliwości)

XI 2017 – 16 listopada 2017 – konferencja podsumowująca kampanię i będąca zaproszeniem do dalszych działań